niedziela, 27 lipca 2014

#9 - WYMARZONYY!!!! GARETH BALE !!!!!

Siemka !

Nie wierze w to co się dzieje ; )
Zacznę od początku.
Mój wujek jest oddanym kibicem Realu Madryt tak jak ja ; ] . Postanowił wyjechać na urlop do USA .
(Królewscy rozgrywają tam mecze towarzyskie oraz zgrupowania) Mieszka w Anglii więc nie miał daleko.
Nawet nie wiedziałem ,że jest taka możliwość na którymś treningu ( to chyba było po ). Piłkarze rozdawali autografy i... mój wujek zdobył grafa Bale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z tego co wiem ten autograf jest bardzo trudno dostępny ;)
Autograf został złożony na tej koszulce:

Niestety nie mogę wam pokazać koszulki z grafem ponieważ wujek mi przysłał tylko autograf złożony na koszulce (który zaraz pokaże).
Będzie aktualizacja ,gdy autograf dostanę do rąk to będzie sama końcówka wakacjii. Ja nie mogłem się powstrzymać i musiałem się pochwalić : ) .

Tak wygląda autograf :

A propos były pewne komplikacje z grafem ponieważ na tym materiale ciężko było złożyć podpis.
Ale całe szczeście się udało i jestem mega szczęśliwy : ))

Jest jeszcze szansa ,że uda się wujkowi uzyskać może jeszcze czyjś autograf (modle sie o to : ))) )

Pozdrawiam,
I ZYCZE WYPCHANYCH SKRZYNEK :)
Napster



9 komentarzy: